[Epitesz-barkacs] parasodas 2

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 20:55:16 CET

On 2 Jan 2009 at 20:44, jhidvegi wrote:
> Szerintem ilyen mosó-szárító helyiségeket kéne a lakásokba tervezni.
Én azt tervezem, hogy a szellőzőrendszert fogom erre kihasználni.
A dolgozószobámban befújt levegő a mosókonyhába áramlik át, és
ott van az elszívási pont. Ezt oldanám meg úgy, hogy egy szekrény
tetején szívom el, és az alján beáramolhat, Ha azt az óránkánt 4-
60 m3 levegőt átküldöm a bő 1 m2 keresztmetszetű szekrényen, elég
sokszoros légcsere lesz benne ahhoz, hogy hamar kiszárítsa. A
hőcserélőnek meg amúgy is van kondenzvízgyűjtő tálcája és
csatorna bekötése.

üdv

szepygab