[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 2., P, 22:02:05 CET

csakhogy 180V-on joval nagyobb aram kell follyon.
a ruszki gazvezeteknek meg pont az a fo tulajdonsaga, hogy maxon megy kb egesz telen. nem lehet novelni a "ampert" sebesseget, mert eleve a maxon megy.

nemtudom ujat mondok-e: az egesz gaztemanak az a lenyege, hogy a "rez" bazi draga. tehat a cso kapacitasa, ami jon, az draga, ezert a cso csak akkora, hogy 12 honap alatt at tud jonni annyi, mint amennyi nekunk egy evben kell. ezert vannak a nagy tarolok. a csovon telen-nyaron kb ugyanaz a mennyiseg jon, csak nyaron amit nem futunk el, az megy a taroloba. telen meg a fogyasztas kb ketszer akkora mint ami jon az oroszoktol, a masik fele a tarozobol jon.

es a tarozo ki-be taplalasi kapacitasa is kb a hataron van. ha bazi hideg van, akkor kb annyi az orszag fogyasztasa, mint ami a maxi kitarolasi kapacitas+a csovezetek kapacitasa. szoval ha a csovon kevesebb jon, hiaba van a tarozoban egy csomo, akkor is ellatasi gondok lesznek.

vajk