[Epitesz-barkacs] ventilátor ... szabályozza füstgáz áramlását

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 3., Szo, 17:18:42 CET

Agyagos  <agyagos at enternet.hu> 2009.01.03. 14:38:46 +1h-kor írta:

> Szevasztok!
>      Mágus Bérprogram Demo írta:
>
>        ???????
>      Elolvastam, de nem találom benne, hogy a szelep a kimenő oldalon
>      szabályozna... :(

>         Hát igen....:))))
>         De ugye nem a füstelvezető cső keresztmetszetét szabályozza?
>         Akkor mire is a sok felkiáltójel?

ha jól belegondolunk, a füstgáz, égési termék esetleges visszatorlódásáról,
belehalásról, fulladásról , szabad-e a füst sebességét módosítani, stb

ehhez próbáltam jelezni, hogy apánk-anyánk idejéhez képest ma már
a füstgázelszívó ventillátorokra, (és ezek esetleges automatizáltsága)
 mint önvédelemre (pl. nem akarok megfulladni) is alkalmat adnának

**********
http://www.thermo.hu/geosolar/pellet_kazan.pdf

Ajánlott egy füstgáz ventilátor beépítése a változó ter-. mészetes huzat
szabályzásához.
**********
másik végén egy füstgáz ventilátor szívja ki az égésterméket a csőből.
http://www.solaronics.hu

oldalfali vagy tetőkivezetés, magas szerelt kémény létesítése nélkül. ...
http://www.solaronics.hu

**********
fali kazán amelynek füstgáza kényszer-áramlással (füstgáz-ventilátor) jut a kéménybe, és
 http://www.kankalin.bme.hu/Dok/gyakorlatok/gepesz/tuzeles.doc -
A kazántérből az égésterméket beépített füstgáz ventilátor szívja el, és nyomja
ki a füstcsőbe. Oldalfalra helyezhető. ...
http://www.lyonker.hu/futes/holeg/kgg/bps.htm
az égési levegő bevezetését és az égéstermék kijuttatását égési levegő ventilátor vagy füstgáz-ventilátor biztosítja
http://www.vgfszaklap.hu/cikkek.php?id=225