[Epitesz-barkacs] parasodas 3

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 4., V, 14:17:50 CET

On 4 Jan 2009 at 14:06, jhidvegi wrote:
> Elképzelve oda egyet a sokféle látott profil közül, nem látom
> csúnyábbnak, mint amilyen eredetileg, amikoris kilátszik az alu
> távtartó.
Értem már, hogy gondolod! Csak egy kis lécet tennél az üveg és a
keret találkozásához, nem borítanád be a keretet is.

Itt ellentmondó szempontok játszanak az ablakgyártásban. A minél
nagyobb üvegfelület, és minél kisebb (mű)anyagfelhasználás
érdekében olyan minimális horonyba ül be az üveg, ami a
mechanikus rögzítéshez kell.
Egyes gyártóknál van javított hőszigetelésű ablak, ahol eleve
mély horonyba teszik az üveget, lehetőleg hőhídmentes távtartókra
ragasztott táblákból.
Az Általad javasolt megoldás ezt közelítené.

üdv

szepygab