[Epitesz-barkacs] parasodas 3

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 4., V, 21:53:59 CET

On 4 Jan 2009 at 20:32, vajk fekete wrote:
> a legkiba dragabb ablakok ugy neznek ki, hogy szinte hagyomasnyos fa
> tok es keret, aminek a kulso oldalara alu profilbol keszult feltetek
> vannak ragasztva. a profilok belseje meg purhabbal kifujva.
Ezeket kínálják passzív házhoz. A normál 6 cm körüli profil
vastagság helyett legalább 8 cm vastagok.
Én kaptam ilyenből 6,5 MFt-s ajánlatot arra a konszignációra,
amire adtak 2 MFt alatt is.

Közben megtaláltam a fóliás középrétegű üvegezést használó céget.
www.ema.hu sajnos most nem érhető el a honlap. Az üveget viszont
Heat Mirror-nak hívták.

üdv

szepygab