[Epitesz-barkacs] parasodas 4

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 14:35:42 CET

Balázs Bámer wrote:

> Most félméteres sávban körbeszigeteltem 5 cm hungarocellel egy
> ablakot, holnap meglátjuk, mit tud.

Ezt fotózd is le légyszi! :-) Nem világos, hogy a hungarocell mennyire
nyúlik be az üveg felületébe.

Ha nem nyúlik be, viszont a fát szorosan takarja, és eltűnik a jelenség,
akkor Varga Tibinek lett igaza, és vacak a keret, tok hőszigetelése. Ha a
jelenség marad, akkor nekem van igazam, ott marha alacsony a hőmérséklet,
és onnan már nem kell sokkal hűvösebb ablakfelület, hogy alá jusson a
harmatpontnak.

Ha a rel páratartalommérőd mobil, és kicsi az érzékelő része, érdekelne,
mit mér az ablak közelében.

És mégegyszer: nincs módod véletlenül megmérni az ablakon lévő víz
hőmérsékletét? Valami higanyos hőmérőt is bele lehet dugni a vízbe, és ott
tartani valameddig.