[Epitesz-barkacs] parasodas 4

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 14:23:05 CET

Szervusz Tibor!

> Most meg 3 rétegű üveggel kísérleteztél.
> Ez sem javított a helyzeten.

Ez komoly javulást hozott, bár nem lett tökéletes...

> Ezután újra az ablakkeret rossz hőszigetelésére tippelek.
...arra én is gondoltam, hogy erre kívülről még egy sáv hungarocel,
bár az elég ronda.

> hogy ne jusson hideg levegő a hungarocell és a keret közé?
> Pontosabban a hőhidakat el tudtad kerülni?
Nem került oda sok levegő. A kérdés az, hogy a levegő az üvegen
lefolyva hűl le, vagy az üveg vezeti oda a hideget a tokon keresztül.
Ehhez tényleg jó lenne infrahőmérő, de nincs.

Most félméteres sávban körbeszigeteltem 5 cm hungarocellel egy
ablakot, holnap meglátjuk, mit tud.

szia: Balázs