[Epitesz-barkacs] parasodas 4

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2009. Jan. 6., K, 14:01:10 CET

Sziasztok!

Én az elején már arra tippeltem, hogy a fa ablakkeret nem elég jó
hőszigetelő és ezért az hűti le az ablakot ahol a pára lecsapódik.
Aztán, ha jól emlékszem kísérleteztél hungarocellel.
Nem vezetett eredményre.

Most meg 3 rétegű üveggel kísérleteztél.
Ez sem javított a helyzeten.

Ezután újra az ablakkeret rossz hőszigetelésére tippelek.

Amikor hungarocellt raktál kívülre a kerethez, akkor meg tudtad oldani,
hogy ne jusson hideg levegő a hungarocell és a keret közé?
Pontosabban a hőhidakat el tudtad kerülni?

Üdv. Tibi