[Epitesz-barkacs] parasodas 4

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 15:38:56 CET

On 6 Jan 2009 at 14:30, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> ha a h~Nfokot is 17-19 celsiusra kívánom megtartani, és a 60%-ot is,
> marad  a) ronggyal letörölni id~Nnként b) U alakú cseppösszefolyót
> szerelni c) autós elektromos ablakf~nt~N d) belenyugodni, elviselni
Az a baj ezzel, hogy úgy fog járni, mint amit egy 3 éves házban
láttam. Szép, festett fa ablakok, 5 fős család lakja. Mávészek,
nem műszakiak, nem Nekik kellett volna eszükbe jusson, hogy a
párával kezdeni kell valamit. Náluk általában reggelre párásodott
be hasonlóképp az ablak. A fa--üveg találkozását szilóval nyomták
ki gyárilag. Azon már apró szürke pöttyöket láttam, ami a kezdődő
penészedés jele. Ha továbbra is marad a pára, akkor előbb-utóbb a
fal hőhidas részein is megjelenik, aztán jön az allergia, asztma.

Sajnos vagy az utcát fűtjük, rosszul záró, de a párát kivezető
ablakokkal, vagy mesterségesen kell eltávolítani a párát a közel
hermetikusan lezárt épületből.
Mindkét megoldás drága. Az egyik egyszer, a másik folyamatosan :-
(

üdv

szepygab