[Epitesz-barkacs] parasodas 4

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 16:52:59 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ha valami miatt nem kényszerülök fúrni akkor nem lesz kipróbálva
> :-)

:-((( Pedig elég lenne egy 4-es hosszúfúró is. Még csak látható nyomot se
nagyon hagy, be lehet tömni egy kis darab szürke ragasztó törmelékkel. Na
persze, ha a család látná, mit művlelsz, lehet, hogy kiakadnának. Na jó,
nem ragaszkodom hozzá. :-))

> Becsöveztem a redőnyszekrényekhez vezető drótokat, hogy ha rám
> szakadna a bank, szereltethessek motoros redőnyöket.

Nagyon helyes. Láttam ilyet, nagyon praktikus.

aha. Hát így már tényleg érthető.