[Epitesz-barkacs] parasodas 4

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 15:32:28 CET

On 6 Jan 2009 at 14:21, jhidvegi wrote:
>  De gyanús, hogy ha a hungarocell fel~Nl bele lenne fúrva
> a falba, akkor átérve azon a fúró hegye kissé vizes törmeléket hozna
> ki.
Ha valami miatt nem kényszerülök fúrni akkor nem lesz kipróbálva
:-)
Megdöbbentően sok víz van egy új épületben, még akkor is, ha a
szerkezet már elmúlt egy éves, vagyis kiszáradhatott. Épp elég az
ami az egyébként szinte földnedves esztrich és a vakolás révén
bekerült.
Becsöveztem a redőnyszekrényekhez vezető drótokat, hogy ha rám
szakadna a bank, szereltethessek motoros redőnyöket. Ezek a 16 mm-
es villany csövek egy dobozból indulnak, és most még szabadon lóg
a végük a redőnyszekrény helyén. A dobozokat most levakoltuk és
lefestettük, elég lesz feltárni, ha tényleg kapcsolót kell
beléjük szerelni. Ennek ellenére a csövek külső végén jégcsap
nőtt, az ott távozó pára lecsapódásából.
Kezdem érteni a passzív házaknál kötelező, tömített
villanyszerelési dobozok jelentőségét.

üdv

szepygab