[Epitesz-barkacs] parasodas 4

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 17:06:46 CET

On 6 Jan 2009 at 16:49, jhidvegi wrote:
> ide elég lenne egy relatíve egyszer~n, barkács
> ellenáramú h~Ncserél~N, amit könny~n tisztítani, mert olyan a szerkezete
> (majd el~Nhozakodok vele),
Ne felejts el kondenzvíz-gyűjtő tálcát is alátenni.

> és két kis pc ventillátor
No, az lesz a kevés.
Azok szabadba fújásra készültek, ha ráteszel egy csőhálózatot,
szűrőket (ellenállás, nyomásveszteség), akkor semmit se fognak
továbbítani. Én inkább mókuskerekes ventilátort tennék bele, pl.
egy hőtárolás kályhából. Annak van légszállítása, és csendes is.
Ha nagyon spécizni akarod, akkor tegyél rá BLDC motort, hogy
szabályozhasd. Ha még a bypass csapapntyút is beleépíted,
feltaláltad a gyári berendezést :-)

üdv

szepygab