[Epitesz-barkacs] parasodas 4

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 17:51:51 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ne felejts el kondenzvíz-gyűjtő tálcát is alátenni.

Nem olyan lesz a szerkezete, és a víz majd nem úgy folyik le, mint egy
lemezes hőcserélőről.

Ugyanakkor a vízpárának nagy szerepe van a hőhasznosításban is. Szerintem
a kondenzáció miatt a visszanyert hő jóval nagyobb lehet, mint ami akkor
van csak, amikor nincs semmi kondenzáció.

> No, az lesz a kevés.

Ahhoz kevés, hogy egy előírt légcsere megtörténjen, arra viszont elég
lehet, hogy a páratartalmat drasztikusan lecsökkentse.

> Azok szabadba fújásra készültek, ha ráteszel egy csőhálózatot,
> szűrőket (ellenállás, nyomásveszteség), akkor semmit se fognak
> továbbítani.

Lehet, hogy nem pc venti lesz az, hanem picit nagyobb, de fontos, hogy
illeszkedjen a szerkezethez, és ne legyen zajos.

> szabályozhasd. Ha még a bypass csapapntyút is beleépíted,
> feltaláltad a gyári berendezést :-)

Arra én nem tartok igényt. Ez teljesen helyettesíthető a szellőztetéssel.
:-)