[Epitesz-barkacs] parazaro festek

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 21:18:59 CET

On 7 Jan 2009 at 9:55, jhidvegi wrote:
> azt mondanám, hogy ha megvan a festék, ne
> csak a plafon legyen ám befestve, hanem jóval lejjebb is a fal! Szépen
> tud ám menni a pára a fal sikjában is. (Nem is tudom, talán valami
> szerrel le is kéne zárni körbe, különben mindenképpen odajut a
> nedvesség.
Ez már nekem is eszembe jutott

> Gondolom ez a rész kifelé legalább szabad, vagy nem?
Az túl egyszerű lenne :-)
Van egy üzemi helyiség a földszinti lakásban, ami fölött lodzsa
szerűen beugró terasz van, ami értelemszerűen víz ellen szigetelt
síkot jelent. Kivitelezői elbaszarintás nyomán, még az eredetileg
tervezett 5-6 cm szigetelés sem fért be, csak mintegy 3 cm. Ezért
aztán alulról kapott 12 cm dryvitot.
Nagyon nem aggódom mert nem folyamatos tartózkodásra szolgáló
helyiség, és a szellőzésnek elszívási pontja lesz benne. Inkább
csak szeretném túlbiztosítani.

üdv

szepygab