[Epitesz-barkacs] parazaro festek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 22:04:19 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Az eredeti levél elküldése után én is rájöttem, hogy nemrég
> kenettem ki vele egy fürdőszobát.

Ez az anyag nem lenne alkalmas arra, hogy a falba fúrt sorozatlyukba
bejuttatva ott valahogy polimerizálódik, megszárad vagy mittudomén,
lényeg, hogy nem diffundál szét a fal anyagában, hanem csak a lyukak
környékét, ott tömítetté teszi az ytong anyagát, és nem megy tovább.
Persze jó átfedések kellenek.