[Epitesz-barkacs] parazaro festek

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 22:21:11 CET

On 7 Jan 2009 at 22:04, jhidvegi wrote:
> Ez az anyag nem lenne alkalmas arra, hogy a falba fúrt sorozatlyukba
> bejuttatva ott valahogy polimerizálódik, megszárad vagy mittudomén,
> lényeg, hogy nem diffundál szét a fal anyagában, hanem csak a lyukak
> környékét, ott tömítetté teszi az ytong anyagát, és nem megy tovább.
Annál sűrűbb trutyi, amolyan tejfölsűrűségű.
A falimpregnálók hígabb levek.

A helyzeten sokat javít, hogy a dolgozó felőli válaszfal nem
kapcsolódik a terasz alatti beton födémhez. Azt ugyani 5 cm
hungarocellel eldilattáltuk a szobák fölötti födémtől. Épp azért,
mert fölülről hűl, és ne vigye be ezt a hideget [ :-) ] a
szobába. A három másik falra meg le tudom húzni a párazáró
réteget.

üdv

szepygab