[Epitesz-barkacs] drótos telefonról SMS küldése?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 8., Cs, 13:29:46 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.08. 11:26:10 +1h-kor írta:

> először is kell lennie egy olyan telefonnak, ami képes sms-re.

na, megoldódott, 5e - 10e - 20e Ft-ot most nem szívesen adnék ki 1 db SMS-ért

most kaptam egy infot, hogy a matáv (ma valamilyen T-xxx) ma 40/ 222-444 számon
500 Ft-ért elküldi a telefonon bediktált szöveget

már látom, hogy a
legolcsóbb az lesz, hogy a 11 - 24 Ft bruttóba kerülő sms-t megoldom úgy, hogy
a buszmegállóban 100 Ft-ot felajánlok valakinek, hogy a kb 5 szavas SMS-t küldje el,
látom, hogy elküldte, fizetek egy százast  :-) és nem kell vennem sem mobilt
sem sms-re alkalmas telefont :-( emiatt az 1 alkalom miatt,

ha már emailen keresztül nem lehet megoldani

> Utána be kell jelentkezni vele a (feltehetően) T-com sms központjába. (nem
> tudom, hogy a többi vezetékes telefonszolgáltatónak van-e ilyen
> szolgáltatása.) Ennek a részletei le vannak írva a készülék használati
> utasításában, illetve a T-com honlapján is biztos megvan, ami nem
> készülékfüggő infó. Ha már be van írva valami nemtommilyen szám (asszem
> gateway számnak hívják) a ketyerébe, utána csak küldeni kell egy sms-t egy
> megadott számra ezzel a szöveggel, hogy "bejelent". Visszajön valami sms
> az sms-központtól, hogy rendben van a dolog.

köszi