[Epitesz-barkacs] drótos telefonról SMS küldése?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 8., Cs, 14:45:45 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> na, megoldódott, 5e - 10e - 20e Ft-ot most nem szívesen adnék ki 1 db
> SMS-ért

> a buszmegállóban 100 Ft-ot felajánlok valakinek, hogy a kb 5 szavas

Jaaa, hogy azért kell ezt tenned, mert még ügyesen ellenálltál a
mobiltelefonnak? Azt hittem, hogy valami spéci okból muszáj vezetékesről
küldeni az sms-t.

Ha nagyon kell, nekem is elküldheted a szöveget, és elküldöm azt az sms-t.
Régebben voltak netes lehetőségek sms küldésre, asszem valamennyi darabig
ingyenes volt, de szerintem kiment a divatból. Vagy nem?