[Epitesz-barkacs] az alternatívak a TV szerint

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 9., P, 13:59:49 CET

Szervusz HJózsi!

> értendő valszleg, hogy mondjuk 22-ről 21-re. Fázós népek vagyunk. :) (Aki
> fizikailag meg is dolgozik a fűtéssel, mondjuk fát vág, szenet hord, ott jó
> esély van rá, hogy eleve csak tizennel kezdődő hőmérséklet van, ami reggelre
> akár a 15-ig is lemehet.)

Jaja (-:
Gázról: az a rossz a termosztátban, hogy nem egy másfél tonnás
forgatókorong van a tengelyen, ami szép lassan minden nap
visszacsúszna 3 Celsius foknyit (-: azaz túl későn derül ki a
gázfogyasztás mértéke. Persze nagyon sokan vannak, akik rendesen
használják, csak olyan is, aki fölnyomja, aztán sír, ha látja a
számlát.

> Ugyanakkor én bizony teljesen eltörölném a gázártámogatást, mert ez erősen
> visszafogja a takarékossági és hőszigetelési hajlamot, valamint tök
> igazságtalan a többiekkel szemben. Ehelyett lehetne a rászorulóknak más
> okból is különféle szoc támogatást adni, aminél csakis az anyagi helyzetük

Pontosan. Fatámogatás nincsen, azaz van, ahol jó fej az önkormányzat,
és megszervezi a tényleg rászorulóknak.

szia: Balázs