[Epitesz-barkacs] mágnese tér a lakástól

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 10., Szo, 22:17:29 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ma a Mûegyetem (BME) a lendkerekes energiatárolással vannak elfoglalva
> a Villamos tanszéken, szóval bármi lehetne :-)

Van egy hülye ötletem az energiaátvitelre vonatkozóan, ami hasonlít az
adatátvitelre.

Ugye nem kell lebecsülni a dvd-vel megrakott szekér vagy teherautó
adatátviteli sebességét?

Na most, ha sikerül szuper lendkereket csiholni, vagy mittudomén milyen
szénhidrogént elõállítani energiából, ezeket lehet teherautóval
szállítani. :-)) Vagy hajóval.

Ha a földgázt cseppfolyósítva gazdaságosabb hajóval szállítani, mint a
csõvezetékes módi, akkor ez is bejöhet távvezetékek helyett. Aztán lehet
(sõt szinte biztos), hogy baromság.