[Epitesz-barkacs] mágnese tér a lakástól

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 10., Szo, 21:48:17 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.01.10. 21:12:19 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Gondolj bele, ha ez mûködhetne, már rég komoly próbálkozások lennének
> csapolásra, meg a másik oldal iszonyat árnyékolást rakna a
> távvezetékre. Vagy áttérnének mondjuk transzmissziós szíjas
> energiaátvitelre (-:

ma a Mûegyetem (BME) a lendkerekes energiatárolással vannak elfoglalva
a Villamos tanszéken, szóval bármi lehetne :-)

egyébként az "ingyen energia" miatt félig hitetlen is vagyok velük szemben

ha pl. "energiahulladék hasznosítását" tûznék a lobogójukra, hihetõbbé lennének

> szia: Balázs
>
> ui: ha már drótnélküli energiaátvitel: eszembe jutott egy régi KöMaL
> (www.komal.hu - bár akkor még nem volt honlapja) fizika mérési
> feladat:

azon a lapon nem találtam rá,
de lehet, hogy rosszul kerestem