[Epitesz-barkacs] mágnese tér a lakástól

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Jan. 11., V, 01:34:02 CET

jhidvegi wrote:

> Ha nem elkó lenne, volna passzív elemekkel felépített módszerre ötletem.

Nekem elkóra is van. :-)
Kis ügyességgel csúzlival akár 10m-re is el lehet juttatni, "csak" a fogadó
oldal meg az elkó csatlakozóit kell alkalmasan kiképezni. :-)

De ha a kiírást szó szerint kell venni, akkor akár két I gerenda is megfelel.

Na jó, megyek aludni. :-)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))