[Epitesz-barkacs] vezetek kereses

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 11., V, 14:59:24 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Hogy lehetne behatárolni, hol vannak az elpucolt dobozok?
> Elég vastag helyenként a vakolat, a kopogtatás sem segít :-(

Nem tudom, milyen érzékelőd van, de ha a mérés idejére jóval nagyobb
feszkót küldesz be a vezetékekbe, vagy nagyobb frekit, esetleg valami
impluzus-sorozatot, akkor lehet, hogy kimutatja az is, ami van.

Na persze ezt most, télen, amikor nem lehet a hálózatot lekapcsolni, mert
pl nem lesz fűtés, nem biztos, hogy meg lehet csinálni.

Marad az a lehetőség, hogy olyan műszert beszerezni (kölcsön pl), amivel
így is lehet érzékelni. Hát én sajna nem tudom, milyen lenne ez. Lehet,
hogy az MTA műszerkölcsönzöjében van valami. Itt az etele úton leledzik.