[Epitesz-barkacs] anyagok

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 14., Sze, 17:46:49 CET

On 14 Jan 2009 at 16:15, jhidvegi wrote:
> Végülis nincs vele szemben különösebb kritérium,
> csak hogy nehéz legyen kissé, tehát nem fa vagy ilyesmi, valamint hogy
> nagyobb sík darabok is létezzenek.
Rossz nyomon haladsz.
Nem a sulyat kell novelni, mert azzal csak arrébb teszed a
rezonanciáját, hanem az anyag belso csillapitasat. A lenyeg az,
hogy energia kelljen a megmozgatasahoz.
Anno a tökgyalunak csúfolt kültéri hansugárzók alulemez házát
Teroson nevű, autóiparnak gyártott maszattal vakolták ki
belülről. Száradás után ez egy pár mm vastag réteget adott, ami
rugalmatlanul hajlott. Remekül csillapította a rezgést.
Én megprónbálnám bitumenes vastaglemezzel beragasztani belülről.
Az hasonlóan rugalmatlanul viselkedik, erő kell a
meghajlításához. Szerintem egy gázlámpával (hőlégfúvóval)
melegítve az előre leszabott csíkot, ugyanúgy beleragad, mint
ahogy a betonokra ráragad.

üdv

szepygab