[Epitesz-barkacs] Csonyak kihuzas

Moczik Gabor pm-01 at progzmaster.hu
2009. Jan. 14., Sze, 22:43:34 CET

Üdv!

Eléggé fontos lenne mielőbb, aki mindkét levlistán fenn van attól bocs...

Tud valaki nekem olyan embert ajánlani, akinek van csőnyak kihúzó szerszáma
amivel 22x1-es (fél?)kemény vízvezetékszereléshez használatos rézcsőbe 8-as
nyakakat tudna kihúzni egymástól 25mm-re (2x20db lyuk).
Nem kell kijönni, két 60 centis csődarabról van szó, már elő is van fúrva
5.3-as fúróval, ha Balassagyarmattól 50km-en túl van az illető, akkor postán
tudjuk oda/vissza küldeni a cuccot.

Itt a helyi klímásokat, fűtés szerelőket mindet felhívtam, egy ember tudná
megcsinálni, de azzal hónapok óta képtelen vagyok egy konkrét időpontot
egyeztetni.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))