[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Jan. 17., Szo, 12:52:07 CET

az a levagott szinuszcsak egy abra.. franctudja honnan.

eppen egy ilyen holmival szivtam fel evet (kt650). messze kerulendo
keszulek.. es a csapat is akik aruljak, szupportaljak..
sok penzert a semmi kategoria..

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> http://www.bosch.hu/products/diagnost/pdf/boschmotorteszterek.pdf -
>
> ennek a 13. oldalán van az a kép, amin 14,3V van és alatta
> van a levágott tetejű színusz, ami tényleg olyan nem színusznak látszik
>
> http://www.bosch.hu/products/diagnost/pdf/boschmotorteszterek.pdf
> a 13. oldalon a  "primer gyújtáskép"?

ez mar matekozott abra.. az igazi analog szkopos ennel sokkal szörösebb,
  maszatosabb, stabil motorfordulaton is nagyon stabil szkop kell hozza,
vagy kulso szinkron

> mondjuk én a közös nullára (ami mintha a testre kötést jelentené)
> ide hol a  mínusz, hol a plusz kerülne (és a primer oldal másik felére
> a pont ellentétes polaritás)
> tehát mindig másik jellel kapcsolgatnám, akkor a "tű" hol felfelé,
> hol lefelé mutatna
>
> igazából pl. 3000 ford/perc az kiadhatja az 50Hz/sec -et
> és kis kitöltési tényező lehetne egy ilyen tűszerű impulzus?

lehet, de ameghajtokat jo alaposan korbekell pakolni vedodiodakkal,
esetleg soros ellanallassal is..

> ezen a bosch teszter képen egy jó nagy tű és utána egy sokkal kisebb
> (de hosszabb) lecsengést látok

persze de a valosag azert nemennyire tiszta

milyen kepet rajzoljak ra? :-)  marketing... :-(

Z.