[Epitesz-barkacs] terasz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 17., Szo, 14:51:12 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.17. 13:27:19 +1h-kor írta:

> Ez se rossz, ha megoldható, sőt, kifejezetten jónak tűnik. El van tüntetve
> a mögé jutó pára.

lapostetős hagyományos házaknál (legalábbis ahol én laktam)
így oldották meg (tehát akkor az átkosban a plafonon felment a pára is,
12,5 cm-es réteg tégla kitámasztó és salak volt a kiszellőző rétegben,
a homlokfalon lukacsos tégla élére rakva, vagy kerámia szellőző dísz
és annak a teteje volt a tető bitumenes rétege