[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 18., V, 20:36:44 CET

Auth Gábor wrote:

>   Én annó 3 ezer forint körül vettem egy olyan kütyüt, amely rendes
> fénycsövet tud meghajtani, de vibrálásmentesen. Van hat csatlakozója,

Ezt hol lehet kapni? Idén szeretnék felrakni új, tükrös lámpatesteket jó
hosszú vékony fénycsövekkel. És jó lenne, ha vibrálásmentesen
világítanának. Nem lesz olcsó, de már muszáj. Hátha bejön. És valahogy
talán a higanygőzt is meghagyom, de az izzós előtéteket kilövöm. És csak
akkor kapcsolom fel, ha muszáj.