[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Jan. 18., V, 19:52:49 CET

Halihó!

jhidvegi ezt írta:
> Ha majd valamelyik feldobja a tappancsát, talán erőt veszek magamon, és
> kibelezem.

  Én annó 3 ezer forint körül vettem egy olyan kütyüt, amely rendes fénycsövet
tud meghajtani, de vibrálásmentesen. Van hat csatlakozója, kettőre jön a
hálózati feszültség, a másik kettő-kettőre a fénycső két végét kell kötni.
Bekapcsoláskor azonnal világít, nincs a fénycsövekre jellemző
blink-blink-blink kapcsolás, illetve nem vibrál, mert sokszáz Hz-en hajtja
meg a cucc.
  A konyhában 7 éve ez van a mosogató felett... ha egyszer saját lakást tudok
venni, akkor több helyre is teszek ilyen világítást, mivel egyszeri
beruházás, utána a 18 wattos fénycső már nem kerül sokba és szinte "végtelen"
az élettartama... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor