[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 18., V, 14:40:27 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ttp://skory.gylcomp.hu/fenycso/fenycso.html
> "
> Az alábbi típus a "bóvli" kategóriába sorolható. Meglepően kevés
> üzemórát bírt ki, azután szinte összes kondi tönkrement benne. A
stb-stb.

Hááát én bizony vettem tungsramot, azaz GE-t, mert a tungsram duplaannyiba
került (magyar érzés kihasználva a tudatlanoknál, akik nem tudják, hogy
ezúttal a GE = Tugnsram). Eddig a 7-ből egy se szállt el, és sok hónapot
ment. Az asztali lámpámban lévő szinte egész nap megy, ez csak 9W-os, de
legalább napi 16 órát üzemel.

Ha majd valamelyik feldobja a tappancsát, talán erőt veszek magamon, és
kibelezem.