[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 20., K, 13:13:10 CET

a diodat direktbe a cso fele forditottad? honnan tudod mekkora a latoszoge, es annak mekkora reszet tolti ki a fenycso? minimum fekete papir kellene a cso moge, es biztosnak lenni benne, hogy X iranyban mindket tavolsagbol kitolti a latomezot, Y iranyban meg tuti nem tolti ki egyik esetben sem.

en inkabb egy feher papirt vilagitanek meg adott tavolsagbol, es a papirtol fix tavra tennem a diodat, ugy hogy a dioda latomezeje tuti egyenletesen megvilagitott papirral legyen kitoltve.

vajk