[Epitesz-barkacs] muanyagalapu tapetaragaszto?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 21., Sze, 23:13:38 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.21. 21:36:05 +1h-kor írta:

> Ez biztos, hogy nem csak városi legenda? Ha igaz lenne, meglepne, ha
> valamelyik szenzációhajhász tv ne csócsálta volna ezerszer az esetet.
>
> Ez már annyira elképesztő, hogy a hihetetlenség kategóriáját súrolja,
> lehet, hogy belülről. :-) Már azt is nehéz elképzelni, hogy a kivitelező
> megépíti zokszó nélkül.

amikor a magasépítéstan tantárgyból tanítottak minket, akkor
hozták fel nekünk az ilyen eseteket, csak nem írtam fel az utca-házszámokat,

persze a vezető főépítészek neveit "az egyik kollégánk"-nak nevezték,
(hiszen akkor ezek magas polcon levők voltak)
de megpróbálták felhívni így a figyelmünket arra, hogy jobb, ha Ybl szintjén
tevékenykednénk, aki az alapozástól az utolsó díszítőszoborig mindent
ismert