[Epitesz-barkacs] sugarzo futes 2

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 22., Cs, 07:25:51 CET

Tegnap jartam olyan helyen, ahol sugárzó fűtés volt egy ipari épületben

kb 4 méter magasságban egy kb 100-as átmérővel U alakban
kb 2 x 2 m hosszú (az égőtől 2m-re volt a "visszafordító" elem)
füstcső,

a lesugárzás sima rozsdamentes lemezből sima lemezhajlítóval volt
kialakítva, az égőrésznél volt a venti, tehát "túlnyomásos" módon
ment minden a betonbarakban az oldalfalon keresztül a szabad levegőig

Józsi emlékképei annyira jól leírták a látványt, hogy
megnyugodtam, hogy ezt én is meg tudom csinálni
barkács módon

gázégő helyett egy háztartási méretű lombégetővel kombinálva
egy műhelysátor fűtése is megoldható