[Epitesz-barkacs] muanyagalapu tapetaragaszto?

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Jan. 22., Cs, 13:58:01 CET

> köszi, szóval a  diszperzit néven futó anyaggal lehetne ezt megoldani

Nekem nem pont erre kellett, de vettem Duvilax BD-20 nevű diszperziós
ragasztót. A felhasználási javaslat szerint könyvkötésre és
vakolaterősítésre jó :-) Nem drága, 600 Ft/kiló és ez csak a ragacs, nincs
benne egyéb töltőanyag, mint a diszperziós falfestékekben. Amíg meg nem köt,
vízzel hígítható és mosható, fehér színű, ha megköt, akkor már nem oldja a
víz és áttetsző lesz, gumiszerű, rugalmas.

Palasik Sándor