[Epitesz-barkacs] muanyagalapu tapetaragaszto?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 22., Cs, 14:14:09 CET

persze, a falfix es tarsai vakolaterositok, azok is mind polivinilacetat cuccok.

faipari ragasztok is. utobbibol van vizallonak nevezett is. de az aprobetu szerint kulteren nem vizallo, es ha folyamatosan viz eri, akkor sem vizallo. van hozza edzo, amit beleteve tenyleg vizallo lesz (fozesallo), de ugy hamar megdoglik, bekeverve nem tarolhato (azaz visszaalakul, az edzo bomlik le). plusz az edzo asszem mergezi, ezert haztartasi felhasznalasra nem arulnak ilyet.

vajk