[Epitesz-barkacs] elszívó venti

ki vala kivala at vipmail.hu
2009. Jan. 22., Cs, 14:30:46 CET

sziasztok van egy rosenberg rm125l ventillátorom (230V), ennek szeretném időnként visszafogni a légszállítását!

66W a hatalmas teljesítménye, erre gondoltam triakos megoldást. Mivel fenn lenne a padláson, két kérdésem lenne
nincs-e valakinek egy bevált megoldása erre
illetve tapasztalata, hogy meddig csökkenthetem a fordulatszámot, a motor károsodása nélkül?

Tibor

Mérlegeljen! Modern Megtakarítási Formák már 13,50 % hozammal, EHM: 13,50 %.