[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 25., V, 09:30:06 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nem érzem bénának magam, de nekem nem sikerült elkapnom ezt a
> mozdulatot

Én is csak másodpercekig voltam úgy, hogy na ez sikerült. De az alkarom
izmai hamar kikészültek. De tudom, hogy ha erőlettem volna (mert lett
volna annyi felület), belejöttem volna.
Régen festettem korongecsettel lakást. A plafon félelmetes volt.
Lefestettem 1-2 m2-t, és úgy éreztem, leszakad a karom. Próbáltam másik
kézzel is, de az is így viselkedett. Aztán csak-csak muszáj volt
befejezni, és érdekes módon egy ponton átbillent valami, és úgy éreztem,
hogy most már akárhányezer m2-t is le tudnék festeni (plafont), és nem
akar leszakadni a karom.

Na aztán mára már attól is elfárad, ha teregetek. Meg kell állnom közben.
:) Sőt, még rosszabb: begörcsöl a hüvelykujjamnál lévő izom, ha mondjuk
egy gombot kell felvarrni. Mégsőtebb, ha fagyit eszek, attól is, hogy a
tölcsért azonos fogással tartani kell. Muszáj átrakni a másik kezembe vagy
3-szor, mire megeszem. Még jó, hogy gyalogolni tudok akár egy órán át is.
(Hála a sorsnak vagy mittudomén.)

Szóval azért némi erőltetéssel menne bárkinek ez a fándlis móka! Csak kell
a kényszer, a m2-ek sokasága, de ne annyira, hogy na holnapra kész kell
lenni, mert akkor bárki feladhatja, és hív szakembert. Na meg a pénzhiány
is kemény hajtóerő tud lenni.

Ja, pénzhiány: érdekes fintora a sorsnak, hogy akinek van pénze, az tudja
magát pl hőszigetelésileg olyan helzetbe hozni, hogy olcsóbb legyen a
fűtése. Akinek nincs, annak drágább. Sőt, még drágább is lehet, mert aki
kevesebb gázt fogyaszt, és jó papírokat vonultat fel, akár gázártámogatást
is kaphat, jóllehet van pénze, de keveset fogyaszt, mert jól hőszigetelt.
:-) Kis magyar valóság. Szerintem ilyen a világon nincs mégegy!