[Epitesz-barkacs] Kondenzációs kazán

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jan. 25., V, 20:25:44 CET

Sziasztok!

Van itt valakinek kondenzációs kazánja?
Azt vettem az előbb észre, hogy elég erős csobogó hang jön belőle. Eddig
még ezt nem hallottam, tapasztaltatok már ilyet? Levegős nem nagyon
lehet, mert a kazánnak is van légtelenítője, meg a felső szinten is van
3 radiátoron automata. A kondenzvíz tud ennyire csobogni? Olyan hangja
van, mint amikor nagy esőben az ereszcsatornában folyik le a víz. Szóval
nem hinném, hogy forr a hőcserélő, annak biztos más hangja van.
Régebben hallottam, hogy szokás buborékleválasztót beépíteni. Nekem
nincs, de egy kis buborékosság biztos nem csinál ilyen hangot.

Gábor