[Epitesz-barkacs] elszivo venti 2

ki vala kivala at vipmail.hu
2009. Jan. 25., V, 19:29:48 CET

>Ha vibrál is, akkor nem sikerült a gyújtás. 10ms-onként kell egy gyújtójel a triaknak!
mivel csak gépészmérnök vagyok, lehet túl egyszerűen álltam hozzá.
gondoltam a felfelé menő és a lefelé menő nullátmenetet is a B porton (pic) veszem észre, így  ezek éppen 10ms-onként vannak 50Hz esetén

lehet a triac (tic236) csak az egyik irányban tud begyulladni? (remélem nem túl dilettáns a kérdés)
mennyi ideig kell kiadjam a gyújtóimpulzust?
mi van ha "túl sok ideig" tartom ezt fenn? mikor kapcsolbe a gyújtóimpulzus elején?

Tibor