[Epitesz-barkacs] Kondenzációs kazán

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 13:44:51 CET

Acs Gabor wrote:
> [...]

Hát ezt neméppen jól látod. Ha nincs elég tömegáram, a víz roppant hamar
felforr, és a kazán vízhőfokérzékelője avatkozna be.

Amíg ez nincs, addig max az történik, hogy jelentősen megnő a
radiátorokban vagy ami van, belemenő és kimenő vízhőfok közti különbség.

A kitöltési tényező az csak attól függ, hogy a hőfokérzékelő mekkora
teljesítményt igényel.