[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 16:40:53 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> A kórházi ápolásod / rokkantságod többletköltésgeit meg a
> társadalom kell viselje.

Igen, akkor, ha bekötöm az övet. Ha nem, akkor nincs ápolási költség, mert
jó eséllyel elpatkolok. Szóval melyik az olcsó? És mi van a dohányzással
és társaival?

> Szerintem eredményes lobbyzás.
> A bontott, nagyméretű tégláknak az átlagos minősége szerintem
> jobb, mint a mai, új kisméretüeké.

Szerintem is, ezért meghökkentő. (Ugye a nagyméretű kisméretű :-) téglára
gondoltál? Tehát ami nem 12, hanem 14 centi széles, talán picit vastagabb
is, meg hosszabb is, de azokra a méretekre nem emléxem.