[Epitesz-barkacs] padloburkolat

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 12:19:03 CET

On 26 Jan 2009 at 12:00, jhidvegi wrote:
> köztudott, hogy nálunk a sajáttal sem engednek játszani. Jó
> példa rá a biztonsági öv. Ha nincs bekötve, nemigen
> veszélyeztetem vele más életét, csak a sajátomat (ritka
> kivételektől eltekintve).
A kórházi ápolásod / rokkantságod többletköltésgeit meg a
társadalom kell viselje.
Azt nyilván nem írthajták alá senkivel sem, hogy ha kicsatolt
biztonsági öv miatt 1 hónapnál hosszabb kórtházi kezelésre szorul
/ megrokkan, akkor véget vet az életének.

> Ezt nem tudtam. Mi lehet az oka?
Szerintem eredményes lobbyzás.
A bontott, nagyméretű tégláknak az átlagos minősége szerintem
jobb, mint a mai, új kisméretüeké.

üdv

szepygab