[Epitesz-barkacs] padloburkolat

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Jan. 26., H, 17:35:50 CET

Balázs Bámer írta:
> Szervusz Attila!

> Nyugdíj+tb-t tekintve lehet, de ha mindent beleszámolunk, nem hiszem.
> Különben nem lenne ellenkampány, sőt, inkább mindenkit rászoktatnának.
> Lenne külön mesefigurás gyerekcigi is (-:

Ráadásul amíg cigizik iszonyat jövedéki adót fizet be, és tényleg, csak
azért nincs mesefigurás gyerekcigi, mert akkor lövések hallatszanának a
Kossuth tér felől, és lámpavason szellőznének páran. Nagy biznisz a
cigi/pia/szerencsejáték (meg a drog is az lenne, csak azt sem merik
meglépni), nem véletlenül van rajta extra szuper multi hiper adó.