[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 18:42:13 CET

Balázs Bámer wrote:

> Nem így kell nézni. Ha elpatkolsz negyvenévesen vagy korábban, simán

Nálam ez nem érvényes, mert már majdnem 60 vagyok. :-) A kölykök meg
fiatalon repkednek ki a szélvédőn diszkóbaleset címszóval.

> ugyanakkor csomó baleset van, amiből biztonsági övvel pár karcolással
> kiugrasz (láttam ilyet, a fejreállt autóból segítettük ki a
> pácienseket).

Persze, végülis...

> A dohányzás szintén nettó ráfizetés, mert nagyon sok nem forintosított
> negatív hozadéka van (passzív dohányzás, környezetszennyezés -
> szétfüstöli az autót, lakást, időkiesés, más szükséges dologtól, pl.
> gyerektől vonja el a pénzt stb).

Sajnos azért nincs drasztikusabb beavatkozás, mert a dohányzás a jövedéki
adón keresztül állatnagy állami bevételeket jelent.

> Ha már költségek: amcsi felmérés szerint átlagosan a páciens életének
> utolsó három hetében (!!!) költik rá az élete egészségügyi
> ráfordításainak 80 %-át (!!!).

Ez tudod, mihez hasonlít? Ha keresek valamit, akár órákig, de nem találom,
végül a keresés utolsó percében fogom megtalálni, sohasem valami korábbi
percben. Miért? Mert ki az a barom, aki tovább keresi a cumót, miután már
megtalálta. (Néha gondolok rá, hogy lóf... azért is tovább keresem! :)) )

Nyilván a halálosközeli betegeg gyógyítási kísérletei nagyon drágák, akkor
már mindenki mindent megmozgat, de hát mégis meg kell halni. Mindenki
valami betegségben hal meg, ha nem erőszakos vagy baleseti halállal, és a
gazdagabb országokban küzdenek a betegség ellen a végsőkig. Így jöhet ki
ez az arány.