[Epitesz-barkacs] padloburkolat

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 18:52:17 CET

Szervusz HJózsi!

> Sajnos azért nincs drasztikusabb beavatkozás, mert a dohányzás a jövedéki
> adón keresztül állatnagy állami bevételeket jelent.

Most. A károkat viszont később kell megfizetni, illetve más fizeti meg
(család, munkatársak, új lakástulaj stb).

> Nyilván a halálosközeli betegeg gyógyítási kísérletei nagyon drágák, akkor
> már mindenki mindent megmozgat, de hát mégis meg kell halni. Mindenki valami
> betegségben hal meg, ha nem erőszakos vagy baleseti halállal, és a gazdagabb
> országokban küzdenek a betegség ellen a végsőkig. Így jöhet ki ez az arány.

Nyilván. Nekem még az az eretnek gondolat is eszembe jutott, hogy
olykor "abba kell hagyni a keresést". Pl. Nagymamám
veseelégtelenséggel került kórházba 85 éves korában. Ő tudhatott
valamit, mert még otthon minden szomszédjától elbúcsúzott. Pár nap
múlva meghalt a kórházban. Lehet, hogy neki is jobb lett volna, ha ez
otthon történik - persze ha tényleg igen valószínűre meg tudja mondani
egy orvos, hogy ez várható.

szia: Balázs