[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 19:54:41 CET

Balázs Bámer wrote:

> Most. A károkat viszont később kell megfizetni, illetve más fizeti meg
> (család, munkatársak, új lakástulaj stb).

ez igaz, de ez a most már igen hosszú évtizedek óta tart!

> Nyilván. Nekem még az az eretnek gondolat is eszembe jutott, hogy
> olykor "abba kell hagyni a keresést". Pl. Nagymamám

Elég kemény jégpáncél van azokon a vizeken, ahova ezze a véleménnyel
evezhet az ember!

> Lehet, hogy neki is jobb lett volna, ha ez
> otthon történik - persze ha tényleg igen valószínűre meg tudja mondani
> egy orvos, hogy ez várható.

Ilyet nagyon ritkán mond orvos igen valószínűre. Sőt, sokszor egészen
rosszul saccolnak, pl fél évből lesz 3-4-5.

De asszem ez a téma már marha távol esik ettől a listától.