[Epitesz-barkacs] jegesore elettartam garancia

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 1., Sze, 00:28:05 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én is láttam többször is jégdarabokkal megtördelt autóablakot.
>
> meg a motorházon magyarország domborzati térképét..

És csak ez az 1 autó ment szarrá? Nem lehet, hogy rásegítettek baseball
ütőkkel, mert már szar volt, és így ki lehet fizettetni a biztosítóval?

Vannak emberek, akik képtelenek belülről kitörni az autó bármelyik ablakát
is, amikor életveszély van. Azért egy ember, aki be van szarva, óriási
erőket tud magához képest kifejteni. Ehhez képest a jég bakfity. Szóval
azt elhiszem, hogy a kaszni behorpad, mert szar vékony lemezből van,
többnyire 0,3 és 0,5mm között valami. Na de a szélvédő az nagyon kemény
falat!