[Epitesz-barkacs] jegeso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 1., Sze, 00:56:36 CEST

vajk fekete wrote:
> farol? siman visszapattan. de tipikusan pl vesot utsz vele. egesz mas
> erzes az, hogy
> puff, odautod, es szinte odaragad, a teljes impulzus tuti atadodik.

Aha. Hát a vésésre nem gondoltam.

Nem érdekes az impulzus téma. Persze, az egész átadódik, ha meg
visszapattan, akkor több adódik át, de nyilván nem ez a lényeg.

Ha valaki hidegben dolgozik, a kalapács feje felmelegedhet, ez jól jöhet
kézmelengetésre. :-)

> vannak erre perverz cuccok. pl biztos lattal mar olyan bunko alaku
> fafarago kalapacsot.
> aminek a feje egy csonka kup, nyelevel egyutt egy darab fabol
> esztergalva. na abbol van
> olyan, hogy a feje az egy csomo karika vastag borbol kivagva, a nyelre
> felfuzve, es
> alul felul fem karikaval negy csavarral osszehuzva. na annak is jo tompa
> utese van.

Nem, sajna nem láttam ilyet sem. Az egész téma nekem tökúj. Ha nem vagyok
itt ezen a listán, úgy döglök meg, hogy erről még csak nem is hallottam.
:-) (Belegondolok, hogy anyám tv-t sem látott, nem is tudott róla, hogy
van/lesz... És még mimindent! Ennek tükrében belegondolni se tudok, hogy
mik lesznek azok, amiket még ti se fogtok látni. Még a jellegébe se tudok
belesaccolni. Mittudomén olyan repülőképes jármű, ami nem légcsavarral,
nem sugár- vagy rakétahajtóművel megy, hanem a fene tudja, mivel. Vagy
hogy seperc alatt begyógyítanak egy sebet, vagy már megvan a rákgyógyítás
sőt megelőzés módja. De nem jó, mert ezek a mából indulnak ki, a közembert
is érdeklő, megoldásra váró problémák. Tehát valami olyat kéne agyalnom,
aminek köze sincs a ma létező technikákhoz, na ez nem megy. Verne se tudta
pl az internetet megjósolni. Ilyesmi, előre még csak képtelenségnek se
látszó, egyszerűen elképzelhetetlen dologra gondolok, csak nem tudom, mi
az. :-) )

Bocs az elkalandozásért - hjozsi