[Epitesz-barkacs] jo a vakummom

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 3., P, 22:10:42 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.03. 21:25:21 +2h-kor írta:

> Főleg, ha megmérve be is bizonyosodik, hogy már magukhoz képest is
> leromlottak. Még persze majd próbálkozok gáz-utántöltéssel, de szkeptikus
> vagyok. Valószínűbb, hogy már nagy a résveszteség bennük.

mintha egy 2utas csapteleped lenne, meg tapintós hőmérőd is

az autoszelepes helyre a gumicső szelepnyitós oldala, és ha
gázállapot van ott, akkor a kék, ha szaftos, akkor a piros
nyomásmérőt neki, és a másik végét szelepsapkával lezárom

így a nyomásmérő benne lehet a keringő rendszerben,

gondolom, hogy gázhiány miatt más lesz a  nyomás-hőmérséklet
viszony, mint megfelelő mennyiségnél

vagy esetleg lefejteni mérlegeléssel, és kiderül, hogy mennyivel kevesebb

talán ez lenne a könnyebb?