[Epitesz-barkacs] vakuummero uvegben

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 5., V, 19:12:55 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.05. 18:02:07 +2h-kor írta:

> Minden ilyen növeli a mérés beállási idejét, ezt figyelembe kell
> venni.

a vákummérő  -1bar-t mutatott, de a kompi fujó része még (ha nagyon keveset is)
gyengén fújt ki, és még nem forrósodott fel a kompi sem

arra gondoltam, hogy egy meggyújtott gyertya lángja (egy régi egyetemi tankönyv szerint is)
eléggé érzékeny minden légmozgásra
csak akkor hagynám abba a vákumozást, amikor a kompinak már nem sikerül
lehelni sem egyet sem (ekkor kezd el kb nagyon hevülni a kompi motorja is)

ha jól gondolom, ez lenne az a pont, amit a vákumnak tartania kell, és akkor
lenne elég ideje beállnia

jól látom?